Organizare bal, banchet, curs festiv Babadag
Indrazneste sa ai un bal, banchet, curs festiv Babadag de neuitat
All Included Events este o firma de organizare evenimente Babadag, respectiv organizare bal Babadag, organizare banchet Babadag, organizare curs festiv Babadag. Suntem de piata de mai mult de un deceniu, timp in care am dobandit experienta valoroasa. Am invatat pas cu pas ce inseamna un eveniment de calitate.
Asa ca astazi nu facem decat sa aplicam toate cunostintele noastre in organizarea evenimentului tau. Indiferent ca vorbim de bal Babadag, curs festiv Babadag sau banchet Babadag, totul trebuie sa fie impecabil.
Ne face deosebita placere sa onoram fiecare eveniment Babadag in parte. Va oferim servicii calitative la preturi foarte avantajoase pentru fiecare buzunar. Stim cat de emotionant poate fi un curs festiv, un banchet si un bal pentru toti tinerii. Tocmai de aceea oferim o atentie sporita tuturor detaliilor.
Va oferim servicii complete de organizare bal Babadag, curs festiv Babadag si banchet Babadag. La noi puteti gasi tot ceea ce aveti nevoie pentru a va crea momente de neuitat.
Indiferent ca este vorba despre finalizarea clasei a VIII-a, a XII-a sau finalizarea studiilor superioare, echipa noastra va discuta in amanunt cu reprezentantul sau reprezentantii elevilor sau studentilor. Ne dorim sa aflam cat mai multe detalii care sa ne ajute in organizarea cursului festiv, balului sau banchetului.
Tinem legatura constant cu toti clientii nostri pentru ca organizarea evenimentului sa fie realizata ca la carte. Este perfect in regula daca nu stii de unde sa incepi sau nu stii ce trebuie sa ai in vedere pentru a organiza un curs festiv Babadag, bal sau banchet Babadag care sa fie pe placul tuturor. Noi va stam la dispozitie pentru a va crea un eveniment complet satisfacator.
Punem accent pe comunicare in organizarea unui banchet Babadag, bal Babadag, curs festiv Babadag
In functie de cerintele si asteptarile parintilor, elevilor sau studentilor, reprezentantul ne va transmite informatiile care ne sunt neceare pentru a trece la treaba, implicit informatii legate despre efortul financiar pe care il pot depune in vederea organizarii balului, cursului festiv sau banchtului care are loc in Babadag.
Este foarte important ca toate partile implicate intr-un acest tip de eveniment sa fie la curent cu detaliile referitoare la organizarea evenimentului Babadag. Parintii, elevii, studentii trebuie sa stie cum vor decurge lucrurile si in ce stadiu se afla pregatirile pentru organizarea evenimentului din Babadag pentru a nu exista neintelegeri si pentru a evita eventualele discutii in contradictoriu.
Tocmai de aceea va recomandam ca toate partile sa fie discutate in cadrul unei sedinte de grup, fie online, fie fizic, iar pe baza acestora sa se formuleze si dorintele pe care noi trebuie sa le indeplinim. Comunicarea Babadag va elimina orice dubiu cu privire la organizarea balului Babadag, banchetului Babadag sau a cursului festiv Babadag.
De asemenea, stabilirea bugetului este urmatorul pas in vederea organizarii evenimentului Babadag. Este necesar sa tinem cont de acest aspect in momentul in care ne hotaram asupra serviciilor, astfel incat fiecare parinte/student/elev sa stie suma pe care trebuie sa o ofere pentru bal Babadag, curs festiv Babadag sau banchet Babadag.
Realizarea unui plan pentru a nu scapa niciun detaliu din vedere este foarte necesara. Organizarea oricarui eveniment Babadag, fie ca vorbim de bal Babadag, curs festiv Babadag sau banchet Babadag trebuie realizata si impartita pe etape. In acest fel nu se va pierde niciun aspect din vedere.
Servicii complete pentru organizare bal, banchet, curs festiv care au loc in Babadag
Va oferim tot ceea ce aveti nevoie pentru un bal Babadag de vis, un curs festiv Babadag de neuitat si un banchet Babadag memorabil. Va ajutam inclusiv cu locatia. Trebuie sa va marturisim ca alegerea locatiei poate reprezenta factorul determinant atunci cand vine vorba de succesului evenimentului. Este necesar sa fie ales cu grija in functie de mai multe aspecte.
Atunci cand vorbim despre alegerea localului in care va avea loc cursul festiv Babadag, banchetul Babadag sau balul Babadag, punem pe primul plan intotdeauna siguranta. De aceea aveti nevoie de o echipa de specialisti care sa se ocupe de toate aceste detalii.
Trebuie sa luam in considerare numarul invitatilor, locul in care este amplasat, cat de sigur e si daca are toate autorizatiile in regula. Mai mult, daca dispune de bucatarie, de un spatiu exterior, de o parcare suficient de mare, de paza si lista poate continua.
Un alt aspect foarte important pe care trebuie sa-l avem in vedere in momentul in care organizam un curs festiv Babadag, un banchet Babadag sau un bal Babadag il reprezinta meniul. In momentul stabilirii meniului, este necesar sa stim cu exactitate daca nu cumva exista persoane care au diferite alergii, intolerante sau le sunt interzise anumite alimente.
Reprezentantii grupului ar trebui sa ceara sfaturi, propuneri, idei referitoare la meniu pentru a se alege cea mai buna varianta astfel incat toti cei prezenti sa fie pe deplin multumiti de servicii. In cazul in care locatia pe care o vom alege va permite sa personalizam meniul in functie de necesitati, acest aspect ne-ar ajuta foarte mult.
Invitatii curs festiv, invitatii bal, invitatii banchet
Noi va putem oferi o multitudine de invitatii de diferite modele pentru bal Babadag, curs festiv Babadag si banchet Babadag. Cream cele mai autentice invitatii si le personalizam in functie de eveniment.
La noi veti gasi modele originale cu diferite design-uri, culori, texturi, forme, mesaje personalizate, toate pentru a oferi clientilor nostri o experienta de neuitat. Va oferim cele mai calitative invitatii curs festiv, invitatii bal, invitatii banchet la cel mai bun pret.
Servicii foto-video curs festiv Babadag, bal Babadag, banchet Babadag
Cu totii ne dorim sa ne cream cele mai frumoase si autentice amintiri, mai ales cand in viata noastra au loc evenimente foarte importante, care marcheaza trecerea de la un nivel la altul, care deschid usile catre un nou inceput, asa cum este in cazul unui curs festiv Babadag, bal Babadag sau banchet Babadag.
Echipa noastra va pune la dispozitie fotografi si videografi profesionisti, care au o experienta vasta in domeniu. Va garantam ca veti avea parte de o experienta unica alaturi de noi din toate punctele de vedere.
Veti privi cu drag fotografiile si filmarile de la unele dintre cele mai emotionante si importante evenimente din viata voastra, asa cum sunt banchetul Babadag, balul Babadag si cursul festiv Babadag.
Profesionistii nostri, fotografi si videografi, vor suprinde fiecare emotie, fiecare zambet, fiecare lacrima de fericire. Le veti putea revedea cu drag de fiecare data si puteti retrai aceeasi emotie ca in acele momente unice in viata fiecarui om.
Aceste imagini trebuie imortalizate in cel mai frumos si artistic mod. De aceea echipa noastra este mereu pregatita sa va ofere cele mai calitative servicii foto-video pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag. Va cream oferte personalizate pentru DJ si MC bal, banchet, curs festiv Babadag, la preturi foarte avantajoase.
DJ si MC pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag
Tinerii isi doresc distractie cat cuprinde si o experienta unica in cadrul cursului festiv Babadag, balului Babadag si banchetului Babadag. Acest lucru nu poate fi realizabil nicicum in cazul in care nu exista un DJ profesionist care sa tina pe toata lumea pe ringul de dans pe tot parcursul petrecerii.
Muzica este unul dintre cele mai importante ingrediente cand vine vorba de o petrecere, si mai ales cand vine vorba de o petrecere in care se afla multi tineri cu pofta de distractie.
Noi va ajutam si in aceasta situatie si va punem la dispozitie cei mai buni DJ pentru evenimente Babadag si cel mai carismatic si implicat MC evenimente Babadag pentru petreceri de neuitat.
Firma noastra de organizare evenimente Babadag, respectiv organizare bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag, All Included Events, va ofera servicii foarte calitative, potrivite in tocmai cerintelor, dorintelor si necesiatilor voastre.
Iti doresti servicii foto-vdeo la pret mic, dar sa fie foarte calitative? Ai ajuns in locul potrivit!
Momente artistice pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag
Cu totii iubim momentele care aduc un plus de savoare in cadrul evenimentului care are loc in Babadag. Fie ca vorbim de bal Babadag, banchet Babadag sau de curs festiv Babadag, magia nu trebuie sa lipseasca. Ce-ati spune daca am anima atmosfera si am face lucrurile diferit de data aceasta, insa in cel mai autenitic si placut mod?
Un magician pentru un moment de magie fantastic ar fi poate cireasa de pe tort. Toti cei prezenti vor ramane cu gurile cascate. Va putem oferi magicieni profesionisti, care vor acapara atentia tuturor celor din jur.
Un alt moment artistic la fel de savuros pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag ar fi reprezentat de venirea unui interpret solo care sa cante la diferite instrumente muzicale. Un astfel de moment artistic ar fi pe placul tuturor, iar amintirile vor deveni din ce in ce mai frumoase si mai valoroase.
Reprezentantul, de asemenea, trebuie sa se consulte cu ceilalti parinti/studenti/elevi in vederea stabilirii aspectelor legate de momentul artistic din cadrul balului Babadag, banchetului Babadag sau cursului festiv Babadag.
Candy bar si tort pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag
Firma noastra de organizare evenimente Babadag, repsectiv organizare bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag, va poate oferi cele mai delicoase si apetisante prajituri si dulciuri pentru un candy bar personalizat. De asemenea, va punem la dispozitie tort pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs festiv Babadag care sa fie pe placul tuturor.
Ce poate fi mai satisfacator decat degustarea celor mai savuroase si delicioase prajituri, briose si fel si fel de dulciuri care mai de care mai apetisante? Candy barul pentru evenimente Babadag nu trebuie sa lipseasca. Ofera un plus esential de savoare intregului eveniment Babadag.
Tortul si candy bar-ul pot fi personalizate dupa preferintele dumneavoastra, in functie de eveniment si de treapta pe care o treceti odata cu incheierea anului de studiu. De asemenea, luam in considerare daca exista persoane care nu tolereaza anumite alimente sau ingrediente pentru prepararea tortului sau candy bar-ului.
Va oferim cele mai bune servicii de catering pentru bal Babadag, banchet Babadag si curs fesiv Babadag. Tot ceea ce trebuie sa faceti pentru a beneficia de serviciile noastre profesioniste este sa ne contactati.
Impreuna vom gasi cele mai bune solutii din toate punctele de vedere, astfel incat fiecare sa aiba parte o zi minunata, fara neplaceri.
Hostess pentru organizare curs festiv Babadag, bal Babadag, banchet Babadag
Orice eveniment important trebuie sa aiba toate ingredientele necesare pentru a fi unul de succes. Primirea invitatilor este foarte importanta atunci cand vine vorba de un bal Babadag, banchet Babadag sau curs festiv Babadag.
Echipa noastra de hostess formata din fete sau baieti bine pregatiti vor reusi sa gestionez cu usurinta orice situatie care necesita solutionare. De asemenea, tinerii vor avea tinute elegante si atitudine profesionista cu toti invitatii. Va punem la dispozitie servicii de hostess pentru bal Babadag, curs festic Babadag, banchet Babadag.
Decoratiuni baloane bal Babadag, curs festiv Babadag, banchet Babadag
Decoratiunile din baloane dau viata oricarui eveniment organizat in Babadag. Sunt potrivite pentru orice tip de eveniment, fie ca vorbim de curs festiv Babadag, bal Babadag sau banchet Babadag.
Va punem la dispozitie decoratiuni baloane Babadag inedite, arcada din baloane Babadag, baloane cu heliu simple. Oferim baloane cu heliu personalizate, aranjamente din baloane pentru mesele invitatilor, baloane cu aer pe jos, baloane jumbo etc. Va putem crea decoratiuni baloane in diferite forme si modele, cum ar fi fluturi din baloane, flori din baloane, inimi din baloane, cifre din baloane, litere din baloane, panou pentru poze din baloane etc.
Decoratiunile din baloane se preteaza pentru orice tip de eveniment organizat in Babadag. Cu ajutorul acestor decoratiuni putem crea un spectacol de zile mari.
Din experianta am invatat faptul ca orice spatiu, oricat de simplu si neinteresant ar parea la o prima vedere, cu ajutorul unor decoratiuni din baloane alese corect si armonios, petrecerea poate deveni un loc de poveste. Cu multe baloane colorate, care emana multa veselie, emotie si entuziasm, petrecerea va fi una de succes.
Studentii si elevii trebuie sa aiba parte de un cadru de vis si sa se bucure pe deplin de banchetul, balul sau crusul lor festiv. Noi va putem indeplini orice dorinta si din acest punct de vedere. Specialistii nostri stau la dispozitia dumneavoastra pentru a transforma petrecerea intr-un aBabadagrat spectacol de culori si armonie.
Nu ezitati nicio secunda sa ne contactati! Va stam la dispozitie oricand aveti nevoie de o firma profesionista si serioasa de organizare evenimente Babadag, respectiv organizare bal Babadag, organizare banchet Babadag si organizare curs festiv Babadag.
Organizare curs festiv Babadag
Emotiile vor fi la cote maxime in ziua cursului festiv care va avea loc in Babadag. Absolventii de licee si facultati vor avea ocazia sa treaca intr-o noua etapa a vietii lor. Vor traversa o experienta cu totul unica si nemaipomenita – cursul festiv Babadag.
All included Events organizeaza cursuri festive Babadag pentru absolventii liceelor si facultatilor. Colaboram cu mare drag cu toti cei care isi doresc sa aiba parte de o zi memorabila.
Cursul festiv Babadag este un moment unic in viata fiecarui om si trebuie trait la intensitate maxima. Echipa noastra de organizare evenimente va ofera ajutorul si va pune la dispozitie oferte personalizate in functie de cerintele si dorintele voastre. Va oferim servicii complete si foarte calitative pentru organizare curs festiv Babadag.
Aceste clipe unice se pot transforma in niste amintiri absolut fantastice cu ajutorul echipei noastre. Va oferim oferte care ocopera toate nevoile voastre.
Va punem la dispozitie urmatoarele servicii:
- inchiriere de robe si toci festive;
- diferite accesorii personalizate cum ar fi insigne, esarfe personalizate, pin-uri;
- aranjamente florale si flori;
- fotografii profesionale;
- sedinta foto;
- filmari profesionale;
- montaj si editare video profesionale;
- DVD-uri printate color;
- carcase DVD-uri personalizate;
- tablouri de promotie;
- invitatii personalizate profesori;
- flori pentru absolventi si profesori;
- buchete de flori pentru director/diriginte/decan;
- cadouri pentru absolventi, liceeni sau studenti (pixuri personalizate, tricouri personalizate etc.);
- cadouri pentru profesori (medalii, pixuri personalizate, calendar, cocarde etc.);
- servicii de decorare pentru sala;
- masa festiva pentru toti cei prezenti (studenti/liceeni, profesori, invitati);
- echipa care sa se ocupe cu servirea la mese;
- banner curs festiv Babadag personalizat;
- consultanta organizatorica;
- album de promotie;
- prelucrare profesionala a fotografiilor;
- album foto de promotie tip digital;
- album foto de promotie tiparit;
- sonorizare optima;
- diploma personalizata;
- servicii foto-video profesionale;
- medalii pentru sefii de clasa, sefii de an, sefii de promotie;
- baloane cu heliu personalizate si in diverse culori;
- event planner;
- decoratiuni pentru masa prezidiu profesori (includem fata de masa, aranjamente florale, bauturi – apa minerala/apa plata, sucuri);
- consultanta in organizarea cursului festiv Babadag.
Dupa terminarea cursului festiv care are loc in Babadag, elevii si studentii vor pastra tocile festive. De asemenea, vor pastra si celelalte accesorii personalizate asupra carora au optat.
Toate aceste servicii pot fi combinate dupa bunul plac. In acest fel noi putem crea o oferta persoalizata, care sa va satisfaca toate cerintele si nevoile. Tocile festive au marime standard, pe cand robele sunt realizate pe marimi.
Organizare bal Babadag
Balul bobocilor reprezinta un alt eveniment foarte important in viata ficarui tanar, fie ca vorbim despre liceeni sau studenti. Emotiile care vin odata cu pasirea intr-un mediu cu totul nou, colegi noi, profesori noi, exigente noi, obiective si trairi noi trebuie celebrate asa cum se cuvine. Tocmai din acest motiv firma noastra de organizare evenimente Babadag, respectiv organizare bal Babadag, vine in intampinarea voastra. Va ofera ajutor si suport pentru a avea parte de un bal de vis.
Va ajutam sa inchiriati localul in care va avea loc balul, dar si cu meniul. Ne vom asigura de faptul ca distractia va fi in toi pe tot parcursul serii. Atat elevii/studentii, cat si profesorii vor avea parte de un bal nemaipomenit,organizat ca la carte.
Va putem oferi meniuri personalizate, candy bar, tort personalizat. Va punem la dispozitie bauturile pentru liceeni/studenti (apa plata, apa minerala, racoritoare, sucuri naturale, ceai, cafea. energizante, limonada). Bauturile alcoolice vor fi permise doar profesorilor sau celor care au varsta de 18 ani implinita.
Bineinteles, vom putea combina orice servicii va doriti pentru balul vostru. Va cream oferte persoalizate si adaptate pentru toate buzunarele. Asa ca nu va faceti griji din cauza costurilor. Firma noastra de organizare bal Babadag ofera servicii de inalta calitate la cele mai bune preturi de pe piata.
Organizare banchet Babadag
Stim ca esti in cautarea unor solutii avantajoase pentru banchetul care are loc in Babadag. Cautarile tale trebuie sa se finalizeze, pentru ca ai ajuns fix in locul potrivit. Banchetul, fie ca vorbim de finalizarea clasei a IV-a, a VIII-a, a XII-a sau terminarea facultatii, trebuie sa ramane in memoria tuturor.
In functie de nivelul tinerilor, echipa noastra de organizare banchet Babadag va pune la dispozitie toate serviciile necesare. Va ofera locatia, cina festiva, DJ, momente artistice, candy bar, servicii foto-video, decoratiuni baloane de multiple feluri. Mai mult, va punem la dispozitie decoratiuni personalizate dupa bunul plac al elevilor/studentilor si multe alte servicii profesionale.
Va oferim servicii complete de organizare banchet Babadag. Vom tine cont de varsta tinerilor si, bineinteles, de cerintele si de dorintele tinerilor absolventi. Abia asteptam sa facem cunostinta cu o noua generatie. Ne dorim sa fim martorii distractiei si fericirii lor alaturi de profesori si de celilalti invitati prezenti in cadrul banchetului Babadag.
Echipa noastra va ajuta sa aveti parte de evenimente de vis, care va vor ramane in memorie pentru totdeauna. Tot ceea ce aveti de facut este sa ne contactati si sa incepem o frumoasa colaborare. Suntem o echipa profesionista, care se implica total in organizarea evenimentului dumneavoastra care are loc in Babadag. Nu ezitati sa ne contactati pentru organizare banchet Babadag ca la carte din toate punctele de vedere.
Ce servicii mai putem oferi?
Echipa noastra de organizari evenimente Babadag se ocupa cu organizarea tuturor tipurilor de evenimente: organizare nunta Babadag, event planner nunta Babadag, Wedding Planner Babadag. Ne ocupam cu: organizare botez Babadag, event planner botez Babadag; organizare majorat Babadag, event planner majorat Babadag; organizare petreceri copii Babadag, event planner petreceri copii Babadag. Mai mult: organizare evenimente corporate Babadag, event planner corporate Babadag; organizare conferinte Babadag, inaugurare magazin, supermarket, mall, lansari produse Babadag; organizare bal, banchet, curs festiv Babadag.
Firma noastra de organizare evenimente Babadag, All Included Events, va pune la dispozitie o gama variata de servicii care sa va completeze evenimentul. Acestea sunt: accesorii nunta, botez, petrecere copii, majorat, evenimente corporate Babadag; animatori petreceri copii Babadag, mascote disney petreceri pentru copii Babadag; aranjamente florale nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; belly dance nunta, botez, majorat, evenimente corporate, petreceri private Babadag; candy bar, tort, fruit bar, fantana de ciocolata nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag.
Va mai oferim decoratiuni baloane nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; DJ & MC nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; formatie nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; hostess si promoteri nunti, botezuri, evenimente corporate Babadag.
Va punem la dispozitie: invitatii si marturii nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; momente artistice nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; Mos Craciun Babadag de inchiriat, inchiriere Mos Craciun Babadag; pinata petreceri copii Babadag, pinata personalizata hand made; servicii foto-video nunta, botez, majorat, evenimente corporate Babadag; ursitoare botez Babadag, ursitoare mot Babadag.
Va punem la dispozitie cele mai bune servicii de organizare evenimente Babadag
Va mai oferim: aranjamente florale mese oaspeti, buchet de mireasa Babadag si buchet mireasa judetul Tulcea, buchet de nasa Babadag si buchet de nasa judetul Tulcea, flori de piept sau cocarde judetul Tulcea si flori de piept si cocarde Babadag, coronite Babadag si coronite judetul Tulcea, bratara flori naturale sau bratara flori artificiale Babadag si bratara flori naturale sau bratara flori judetul Tulcea, decor masa mirilor Babadag si decor masa mirilor judetul Tulcea.
Oferim: plicuri de bani Babadag si plicuri de bani judetul Tulcea, flori prezidiu Babadag si flori prezidiu judetul Tulcea, fantana de ciocolata Babadag si fantana de ciocolata judetul Tulcea, decor masina mirilor Babadag si decor masina mirilor judetul Tulcea, stalpi intrare Babadag si stalpi intrare judetul Tulcea, covor rosu Babadag si covor rosu judetul Tulcea, cabina foto Babadag si cabina foto judetul Tulcea, artificii Babadag si artificii judetul Tulcea.
Avem: gheata carbonica Babadag si gheata carbonica judetul Tulcea, fum greu Babadag si fum greu judetul Tulcea, scaune chiavari Babadag si scaune chiavari judetul Tulcea, mese sau fete de mese judetul Tulcea si mese sau fete de mese Babadag, huse scaune, plicuri de bani, scene lumini Babadag, lumini arhitecturale Babadag si lumini arhitecturale judetul Tulcea, porumbei botez sau porumbei nunta Babadag si porumbei botez judetul Tulcea, porumbei nunta judetul Tulcea.
Va oferim: panou baloane poze Babadag si panou baloane poze judetul Tulcea, panou flori naturale pentru poze sau panou flori artificiale pentru poze Babadag si panou flori naturale pentru poze sau panou flori artificiale pentru poze judetul Tulcea, cristelnita flori naturale Babadag si cristelnita flori naturale judetul Tulcea, arcada din baloane Babadag si arcada din baloane judetul Tulcea, arcada din flori naturale sau arcada din flori artificiale Babadag si arcada din flori naturale sau arcada din flori artificiale judetul Tulcea, baloane personalizate Babadag si baloane personalizate judetul Tulcea, baloane figurine, ghirlanda baloane Babadag si multe altele in judetul Tulcea!
Unde putem ajunge?
Venim in: Agighiol, Alba, Ardealu, Atmagea, Babadag, Baia, Balabancea, Beidaud, Bestepe, Baltenii de Jos, Baltenii de Sus, C.A. Rosetti. Ne vedem in: Calfa, Camena, Caraorman, Carcaliu, Cardon, Casimcea, Cataloi, Caugagia, Ceamurlia de Jos, Ceamurlia de Sus, Ceatalchioi, Cerbu. Ne deplasam in: Cerna, Chilia Veche, Ciucurova, Cismeaua Noua, Closca, Colina, Corugea, Crisan, Carjelari, Caslita, Caprioara, Dorobantu.
Ajungem in: Dunavatu de Jos, Dunavatu de Sus, Daeni, Enisala, Floresti, Frecatei, Fantana Mare, Fantana Oilor, Fagarasu Nou, Garvan. Va oferim servicii in: General Praporgescu, Gorgova, Greci, Grindu, Haidar, Hamcearca, Horia, I. C. Bratianu, Iazurile, Ilganii de Jos. Ne deplasam in: Ilganii de Sus, Isaccea, Iulia, Izvoarele, Jijila, Jurilovca, Letea, Luminita, Lunca, Luncavita, Lastuni, Mahmudia, Malcoci, Maliuc.
Ne deplasam in: Mesteru, Mihai Bravu, Mihail Kogalniceanu, Mila 23, Mina Altan Tepe, Mineri, Mircea Voda, Murighiol, Macin, Magurele. Ajungem in: Nalbant, Neatarnarea, Nicolae Balcescu, Niculitel, Nifon, Nufaru, Ostrov, Ostrovu Tataru, Panduru, Parches, Pardina, Partizani, Peceneaga, Periprava, Piatra.
Ne deplasam in: Plauru, Plopul, Posta, Patlageanca, Rachelu, Rahman, Randunica, Razboieni, Sabangia, Sarichioi, Sarighiol de Deal, Sarinasuf, Sfistofca, Sfantu Gheorghe. Venim in: Slava Cercheza, Slava Rusa, Smardan, Somova, Stejaru, Stanca, Sulina, Sambata Noua, Salceni, Salcioara, Tatanir, Telita, Topolog, Traian. Ajungem in: Trestenic, Tulcea, Turcoaia, Turda, Uzlina, Valea Nucarilor, Valea Teilor, Vasile Alecsandri, Victoria, Visterna, Visina, Vulturu, Vacareni, Zebil.